kızlar lütfen bana bi şey söyleyin 2 aylık kızım asla ama asla uyumuyor bide sürekli ağlıyo ama nasıl bi ağlama içi yana yana saatlerdir ağlıyomuş gibi sakinleştiremiyorum kolik bi bebek değil ama kolikten beter düzen oturtamadık hala kendimi çok çaresiz hissediyorum 21 aylık bi kızım daha var o hiç böyle değildi bu bebede kendimi duvara toslamış gibi hissediyorum doktora götürdüm doktor gazdan dedi muayene etti bileyi tok gayet sağlıklı dedi bu akşam dayanmadım bi fitil verdim gram etki etmedi sabah 7 de uyandı şekerlemelerini benim salladığım sürelerde yapıyo sonra yüne uyanık