Pekmez, bal, limon, ıhlamur/kekik çayları, portakal mandalina veya vitamin takviyeleri, suya biraz sirke karıştırıp içiyorum, hem burnuma çekiyorum hem gargara yapıyorum. Yani yapiyodum, şuan emzirmiyorum. Ben hasta olmayı hiç sevmiyorum da hepsine birden abaniyorum 😅