Biroglanannesi 20 günlük bebeğim var 2-3 saatte bir beslemek için uyandırıyorum. Ama bana 1 aydan itibaren kendi ağlayınca besle dediler . Sizler nasıl yapıyorsunuz ? Valla alarm kurup uyanmaktan gına geldi 🥲
Doga0812 Biroglanannesi doğduğundan beri uyandırmıyorum hep kontrol ettim zaten 2 -3 saate bir kendisi kalkıyordu şuan 2 ay 25 günlük olduk gece 1 yada bazen 2 kere kalkıyor kilosu da iyi . Yani demem o ki bence kilosu iyi ise ellemeyin acıkınca uyanır
tazeannee_ Biroglanannesi ayy hiç kendim uyandırmadım doğduğundan beri kendi kalkınca emziriyorum kilosu iyiyse kendi uyanınca ver
a010101 Biroglanannesi sarılık değeri düştüyse belirti yoksa ben uyandırmadım kendi kalktı 3 saate 1 saat gibiydi valla
sehrengiz_8 Biroglanannesi 23 günlüğüz iki saate bir uyandırıyordum şimdi üç saat arayla emziriyorum ben de merak ediyorum kaç saatte bir uyandırmalıyım diye aslında uyandırmalı mıyım onu da bilmiyorum
Bebegimm1 Biroglanannesi 1aylik oldugunda doktor size bebeginizin gelisimine gore soyler siz doktora gidene kadar kaldirin sarilik yoksa yeterli kilo aliryorsa doktor size soyler suan kucuk acikinca uyanamayabilir
buselidunya Biroglanannesi Bebeğinizde sarılık yoksa uyandırmayın bence, 2-3 saat sonra kendisi uyanır ☺️