Oğlumun 13 aylıkken 12 dişi vardı, şuan 15 aylık köpek dişinin ilki çıkmak üzere ucu göründü. Geçen gün oyun grubuna götürmüştüm oradaki öğretmen ne çok dişin var senin dedi oğluma. Bizimkiler erken çıkarmaya başladığı için fazla geldi sanırım. Her bebek farklıdır kimi erken yürür, kimi erken konuşur, bizimkilerinde dişi erken tamamlanacak demek ki 😊