zhloyn Merhaba kızlar . Bebişlerinizin kan grubu nedir. Benim ve eşimin A Rh (+) kızımın A Rh (-) 😱 ilk öğrendik bi şokladık😱
zhloyn meltemineLduru sizde kan uyuşmazlığı olmadı mı sanki anne negatif bebek pozitif olunca uyuşmazlık oluyor die biliyorum
meltemineLduru zhloyn evet eşimle benm uyusmazlgm vardi . Dogduktan sonra vana igne vurdular bebek babanin kanını aldığı icin
PrensesRavza zhloyn Benim B (-) kızımın B (-) eşimin A (+) 😂😂kızım benim kanimdan diye dalga geçiyorum arada