kızlar meraba yeni uyeyim sizlere sormak istiyorum 7 aylık ikizlerim var düzeltilmiş 6 aylik sorum oğlumla ilgili evde sürekli iki bebek olunca kıyaslamada oluyor tabi oğlum kızıma gore daha az göz teması kurar ama kısıtlı değil oturur vaziyette yatarken vs. bakar kucakta değişik bi ses çıkarırsam bakar çeker .seslere duyarlı adına çoğu zaman bakıyor .4 yasında ablası var onu çok seviyor her gordugunde guler yabancılama yok ama yabancıyı ayırt eder dikatli inceler insanlarla ilişkisi iyi aslında ama beni tek düşündüren garip hareketleri mesela parmaklarını sürekli açıp kapatiyor cok heycanlaniyor yatar pozisyonda ışığa bakıp sesler çıkarıyor taklit yok biraz hareketsiz bi bebek henüz dönemiyor desteksiz oturuyor. top vs. gibi şeyler çok dikatini çekiyor hemen farkediyor . yatar pozisyonda tavana bakiyor heycanlaniyor yani ne biliyim biseyler degisik gibi :((