Bebegım 2 ay 4 günlük hala aparatla emıyor denıyorum denıyorum boş olduğunu anlayınca emmıyor zorla bazen bir kaç sanıyelık emıyor gibi yapıyor nasıl bıraktırcam bilmıyurum çok üzülüyorum diğer türlü boş emse daha sağlıklı emıcek ve süt daha guzel gelıcek aslında