tazeannee_ oğlum 4 aylıkken ankaradan Antalya ya 1 hafta tatile gitmiştim. Ek gıda yok bişey yok bencede gidin. Ayrıca bütün çocuk doktorları söyler atak haftası diye bişey yoktur. Ona bakarsanız benimkide 4 aylık tı gittiğimde. Siizn hesaba göre atak haftasında olması lazım. Ama benım oğlan hep uyudu tatilde.