Kbrdn Deletedmom626372 bızımde oyle kucaktayken ve yanyana yatarken ama gece boyu oluuor hasta oldu ondan sonra oldunı dusunuyorum yada ilac yanetkısı felan
Deletedmom626372 Kbrdn benim de Kızım öyle ama yani bazen diyorum epilepsi olsa her gece tekrar etmez herhalde bu biraz başka bir durum gibi sürekli o pozisyonlarda oluyor
Kbrdn Deletedmom626372 yok epilepsı degıl de yıne de bır sebebı olmalı cunku sınır sıstemıyle ılgılı bıdr dusundum hastalıktan sonra oldu,konusma sızde nasıl
Deletedmom626372 Kbrdn 18 aylık ama 35 haftalık doğdu kızım şuan düzeltilmiş 16 aylık. Baba mama dışında bıdı bıdı der konuşması yok sadece anlamsız sürekli saydırır. Taklit eder mesela ama eliyle işaret etmez. Her şeyi zamanında yaptı halbuki. Bilmiyorum böyle geç kalan var mıdır
Sevda6767 Kbrdn ikizlerimden biri de dediğiniz gibi. Sürekli elleri kolları bacakları ayakları atıyor. Büyük kızımda da var. Ben de korkuyordum. Ama kızım için eeg çekildi. Çekim esnasında da oluyordu doktor bunlar önemsiz dedi. Nöbet olsa çekimde belli olurdu. Onun için oğlumda da aynısıdır önemsizdir diye düşünüyorum
Miran2020 Yasovski epilepsi eeg çekiminde belli oluyor her sıçrama epilepsi olmaz tabiki ama doktor belirtileri soracaktır başka belirtiler varmı?
Kbrdn Sevda6767 tesekkurler ben de nobet oldugunu dusunmuyorum ama baska sebebı vardır mutlaka gıbı gelıyor sonradan oldu cunku
yokdahaneler Epilepsi hastalığının bir çok çeşidi var,bayılma,sıçrama,ayaktayken donma,bir yere uzun zure takılı kalıp bakma,kitlenme vs doktor en sağlıklı bilgiyi verecektir ama sanmıyorum..
Sevda6767 Kbrdn nörolog böyle atimlarin normal olduğunu sebebi olmadığını söyledi ama bilmiyorum ki canim oladabilir