Biz birde üniversite hastanesinde prof bir doktora gittik. Bu doktor hiç ele gelmiyor ultrasonla bakılsın dedi randevuyu taaa 18 Nisan a verdiler. Sonuca göre 9 aylık olduğunda yaparız. Ama hiç yok zorlu bir ameliyat olur. Varsa daha kolay ufak bir kesi ile hallederiz dediler.
Ameliyat olan arkadaşlarım ameliyat izi nerede izi çok kalıyor mu 🤔