2 ay 10 günlük bebeğim ne uyuyor ne uyutuyor max 1 saat uyuyor tükendim çare arıyorum ya karnını doyuruyorum altını temizliyorum gazını çıkarıyorum ya kısa süreli uyur ya ağlar. Kolik de değildi sonradan kolik olunur mu? Hiç keyfi yok oyun oynatırım okşarım severim yok yok yok. Asla memnun edemiyorum hep mızıklıyor ağlıyor ya ben fiziken çöktüm. Hızlı hızlı sallıyorum artık uyusun diye zararı olur mu ki ya?