Az önce gordm kızlar 190₺ oluyomus şaka gibi vallahi pes ya bunca asgari ücretle gecinen cocuk okutan insanlari hicmi dusunen yok bir mama olmus 100₺ bez olmuş en kötü bez 80 tl yag desen 200 kiralar bin liraya ev blursak şükür edecez nolacak böyle ya geçen markete gittm dort parca bişey aldm 230₺ dedi neye uğradığımi sasirdim