Merhaba güzel anneler özellikle yeni anneler geçen aya kadar ben nasıl anne olacam bıktım yeter derken çok güzel bir anne oldum ilk ay çok zorlandım bebek bana ben bebege daha alisamamistik şimdi 50 gunluk olduk alıştık neye ağladığını ne istediğini anlıyorum demem o ki geçiyor kendi kendinizi sıkıntıya sokmayın evet lohusalik çok zor ama sonu için değiyor hatta bazen bana bakıp gülmesi kucak istemesi dünyalara bedel.😊😍