biberon 2 adet var ikisi aynı boy biri geyikli diğeri güllü model. Biberonları hiç kullanmadım 3tane aldım kızım birini hiç tutmadı o yüzden kullanmadığım 2tanesini satacağım. Biberonların tanesi 90tl
emzik 2’li 2takım var birini satacağım +6 ay resimlerini atarım farklı modelinde kızım 3 aylık 0-6ay emziğini bile kullanmadı 2li avent 2li aldım birini bi kaç gün kullandı sonra tutmadı onun da biri duruyor
emzik 100tl
tekli olan 0-6ay 50tl
kundak hem mavi, hem pembe mevcut.
Annem almıştı 2adet cinsiyeti belli değildi o zaman sadece 1 kez denedim kundakta durması çünkü yoğum bakımda kaldı rahata alışmış 😂
kundakların adeti 35tl
https://imgyukle.com/i/EOWZcI
https://imgyukle.com/i/EOW7xQ
https://imgyukle.com/i/EOWwws
https://imgyukle.com/i/EOWbef
https://imgyukle.com/i/EOW6kG
https://imgyukle.com/i/EOWApt
https://imgyukle.com/i/EOWf1b