D-G-Damla55 Kızlar 2020 den sonra pasaporta kayıtlı olsa bile kullanılmıyormuş sanırım. Yakın zamanda getirten kullanan var mı
[silindi] D-G-Damla55 benim telefon Almanya dan geldi esiminki de ırak tan kullanıyoruz mail attirdik bir sorun olmadi
mrvcr D-G-Damla55 2020den itibaren yurda giren telefonların kullanımı için hat sahibi ve pasaport sahibinin aynı kişi olması gerekiyor. ayrıca kayıt için ödenen harçlar da baya yükseldi.
[silindi] Bety Irak’a cebinde tlf olmadan gidersen 1 tlf kendine 1 tane de yanında getirebiliyormuşsun
kuzey-21 D-G-Damla55 babam sürekli yurtdışından getirir telefon. Pasaport ile açtırırız ve kullanırız.
mavimavi08 D-G-Damla55 sadece xiaomi markalı telefonlarda sıkıntı olmuyor kullanabiliyorsunuz ama diğer markalar malesef kullanılamıyor. Eşim yurtdışına gider gelir yakın zamanda ıraktan geldi ordan biliyorum
rosesbabys D-G-Damla55 suan akıl işi değil sanırım yurtdısınfan telefon. hem kullanan kişinin son 6 ay (yanlış hatırlamıyorsam) yurtdısı giriş çıkış yapmış olması lazım pasaporta kaydettirmesi için ve harç 2700 tl
theAna D-G-Damla55 ablama telefon gönderdik biz eski telefonunun imeisini attı eşim, gayet iyi kullanıyor.
D-G-Damla55 theAna bende burdan almak çok pahalı. Almanya’dan babam kendi telefon getirecek 5 ay kullandı
theAna D-G-Damla55 hangi marka? iphonea imei atılmıyor ama onun dışındaki telefonlara eski telefonunuz varsa evde imeisini attırın kullanırsınız.
Merdumgirize D-G-Damla55 iphone imei kabul etmiyor. Şahsi pasaport üzerine açılıyor. Yani hat sahibi ve pasaport sahibi aynı kişi olması gerekiyor. Samsung da böyle ama samsunga imei atma şansı var. Ama imei atınca da bazı özellikler kullanılmıyor diye biliyorum.