Selamlar hanımlar, 18 aylık bir oğlum ve 2 aylık bir kızım var. Oğlum kardeşi doğmadan öncesinden beri inanılmaz derecede hırçın, sürekli herkese vuruyor, Tokat atıyor, oyuncaklarını çarpıyor ve istediği her şey için kendini yerlere atıyor. Bir kaç uzman doktorun yazısını okudum ve 0-3 yaş arası çocuklarda bu durumun yaşandığını anlatıyorlar. Bu durum başına gelen var mıdır aranızda? Nasıl baş ettiniz? Evin içinde bebeği zarar vermesin diye kaçırmaktan çok yoruldum 😣 ikisi de bebek ne yapmalıyım bilemiyorum inanın çok çaresizim. Uyku, yeme içme hiç bir şey yapamıyorum. Basit kişisel ihtiyaçlarımı bile gideremiyorum.