Mehtaparel valla 4 bin dedi bir ev sahibi inanılır gibi değil. 3 binden başlıyor kiralar. Benim burada evimde 1300 ve her yere yürüme mesafesinde. Kirayı eşim günü gününe verir. Evi kendi evimiz gibi sahipleniyoruz. Ev sahibimiz başım kiracıya ağırmasın kira bedeli düşük olsun diyor. Maalesef van a gelmeden çok ön yargılıı oldum. Kira için pazarlık yapınca doktor adamsın deyip pazarlığa bile yaklaşmayanlar olmuş. Ki pazarlık sünnet. Evine bedava oturalım demiyoruz. İnşallah gönlümüze göre bir yer buluruz 🥲