Tugba6336 Benim eşim asker şimdi batıya çıktı Denizli’deyiz ama çok özledim Van’ı. Gerçekten düşünüldüğünden çok başka bir memleket bir kere çok sosyal özellikle merkezi, merkezde istediğiniz gibi kreş bulabilirsiniz, Edremit’te de bulursunuz illa ki vardır. 30 dk sürüyor kendi arabanız varsa ama derseniz ki kalabalık yerler yada istediğime hemen ulaşayım merkez yada dediğiniz iki nisan tarafları size daha iyi. Edremit, merkez kadar sosyal değil ama ben denizi görmeden yapamıyorum o yüzden muhakkak haftada 2 gün 10 dk mesafesi olan sahile inerdim eşimle oğlumla sahilin çevresi çok güzel çünkü göl gibi düşünmeyin deniz yani çok büyük. 😂 Eğer böyle bir tutkunuz yoksa Edremit’ten tutmayabilirsin. Arabanız varsa da zaten sık sık gelirsiniz mesafeler hep 30 dk kadar merkeze Gürpınar’a Edremit’e yakın yani.