Seda_nur74 6 aylıgiz daha iki gün oldu karantinamiz biteli, çok korkmuştum nefes alamıyordu çok zorlanıyordu doktor iki şurup iki tanede.nebuluzatorden vermek için ilaç verdi. Hava vererek kolaylastirdik nefes almasını, eğer nefes alırken hışırtı zorlanma.varsa doktora tekrar göturun. Ateşine çok dikkat edin bizim ateşimiz coktu hiç inmiyordu. Çok geçmiş olsun inşallah 🌺