Kızlar dayanamıyorum alttaki 20 lik dişlerimin ikisi de birden çıkıyo. Görünüyo dış ama yukarı çıkmamış daha..sisti apse yaptı. 4 aylık oğlum var emziriyorum.Eşm akşam acile gidelim dedi emzirmeye uygun antibiyotik verirler dedi. Baska türlü geçmeyecek heralde .ne yapayım gideyimmi sizce ya. Cok acı var ..yutkunurken bile 😭😭😭