Kizlar merhaba bebegim çok emiyor bazen mecbur mama veriyorum gogsumde süt kalmadığı için oğlum 2 buçuk aylık günde 1 biberon mama veriyorum bazen vermiyorum bile kaka yapamıyor Aptamil kullanıyorum mamayla ilgili sorun yaşayan oldu mu hic ? Yani etkiliyor mu 1 hafta kaka yapamadı fitil kullandım en son 2 gün evvel yaptı gazı çıkıyor ama kaka yapmıyor bilgi verirseniz sevinirim doktor 10 gün de yapmasa sorun olmaz dedi ama çocuk ikiniyo ter içinde kalıyor