Lace-002 Sevgili anneler hepimiz burda daha çok zor geçen zamanları konuşuyoruz ama mutlaka güzel geçen aylarımız haftalarımızda olmuştur. Bebeğinizin en sakin, olabildiğince mutlu sizi az yorduğu ve bir çok yeni beceri edindiği ay hangi aydı ve neden haydi konuşalım 😍
guldennnn Lace-002 ilk doğduğunda hep uyuyordu zaten standart geçti. 2.ayda biraz daha uyanık kalmaya güzelleşmeye başladı zamanlar. 3.ayda büyüdüğünü gördüm fark edilmeye başlandı gülmeye başladı konuşmaya çalışır gibi hareketleri çok güzel meme emerken elimi tutması falan 😍😍 şimdi 4 aylık ve başkasının kucağındayken bana bakıp heyecanlanıyor gülüyor bizimle daha da güzelleşiyor Allahımm bi an önce büyüsün diyorum ama bi yandan da büyümesin diyorum 🥰
Wolverine Lace-002 her hali çok tatlıydı ama şuanı çok seviyorum, bıcır bıcır konuşuyor, ne söylesem anlıyor, artık derdini anlıyorum mesela, beraber oyun oynamak aktivite yapmak, gezmek daha anlamlı olmaya başladı. 8 Mart doğum günü 2 yaşına giriyor 🎈
Zlm Lace-002 valla bı filmde soyluyodu adamın çocuğu evlenip hidiyodu bı çocuğun en güzel zamanı yanında olduğu zamanıdır diye hep o gelir aklıma bazen kızıyorum evet ama ayiramam sanırım 😊 zaten her an tuhaf şeyler yapıp beni gulduruyo sıpa
Zeliff Lace-002 her bebek kadar. İllaki uyku problemimizde oluyor, sinirleniyor, ağlıyor ama ilk 3 ay kolikti sürekli ağlardı ondan sonra her hali iyi geldi😅
TalentedMom Lace-002 valla benimki doğduğundan beri hep hareketliydi şuan 2 yaşında hala hareketli hiç durmaz ilk başlarda çok gazlıydı ek gıda da yemedi gerçi şuan da yemiyor hiç sakin zamanları yoktu anlayacağın anne ile babaya çekince sonuç böyle oluyor 🤣
Lace-002 TalentedMom bende hiç uyumazmışım herkes annesine ettiğini çekiyor bence 😂😂 benim bebeğimde uyumuyor 😂