Elaa11 ben eczacı teknikeriyim bir sürü kremin markanın içinde geçti yıllarım. Çok kokoş bir hastam vardı o önermişti bana kadın 73 yaşındaydı ama 60 anca dersin yani. Yaklaşık 8 yıldır bu şekilde yapıyorum. Aktar veya eczanelerden bulabilirsiniz kremi. Bizde ırai değil annem çok çile çekti yaşından büyük gösteriyor malesef