Kizlar 3.5 aylıkken böyle yatım saatte 1 saatte 1 uyanmalarimiz oluyordu geceleri ama geçmişti 3 4 saat uyumaya başlamıştık. Ne olduysa yine sil baştan döngülerde uyanmaya başladık.. sebebi ne olabilir ya memede uyuyor bi de öylece yarim saat kucakta duruyoruz