SedaUmut171121 Selma_brn sezeryan yaptım seda hanimda doğum sırasında seda hanım bebeğimin kafasını sıyırdı kesti daha derin olabilirdi güvenim kalmadı hiç
Selma_brn Pnarr94 Ya bn seda hanımda normal doğum yaptım ama dikişlerde sorun yaşadım nida hanımdan memnun kaldınız mı
mlssvtnsvr Optimed’te Nezvat Beyi öneriyorum evlenmeden önce rutin kontrol için bir kaç defa gitmiştim kendisine , İrmet’te ise düşük yaptığım zaman ve bu yaz kızıma hamileliğimde Türkiye’ye geldiğimiz de İlke Hanıma gitmiştim çok memnunum.
mlssvtnsvr Selma_brn İrmet’e gitmek isterseniz mutlaka İlke Hanım’ı tercih edebilirsiniz, gerçekten herkes çok memnun çok tatlı bir hanımefendi
SedaUmut171121 Selma_brn benim dikişlerimin acısı 2 ay sürdü başka doğum yapanlara soruyorum 10 gün acısını çektim diyolar
SedaUmut171121 tineanigra güler yüzlü tatlı bir kadın aslında ama bebeğimin başını kestiği aklıma geldikçe sinirleniyorum
tineanigra SedaUmut171121 fazla güler yüzlü biraz zorlama gibi. Benim de ilk bebeğimin kalbi durmuştu 8.haftada neredeyse açsan gel hemen kürtaj yapalım dedi kabul etmedim kendi doktoruma gittim ertesi gün doğal düşük yap rahminle oynamayalım dedi 1 hafta içinde düştü. Kendiliğinden düşecek şey için para almak adına hemen işlem yapacaklar. Üstelik ben tüp bebek sürecinde kendiliğinden hamile kalmıştım ama bana seda hanım daha öncesinde yumurta çatlama problemin var demişti tüp bebeğe gittiğimde öyle bir sorunum olmadığını öğrendim 😁
SedaUmut171121 tineanigra evet bazen para için yapiyolar ben 37 haftamda bebeğimin daha benden beslenmedigini söyledi seda hanım önceden de devlette doğum yapmak istediğimi söylemiştim tuzak kurdu büyük ihtimal