Geçen hafta normal doğum yaptım.Ama 1 hafta oldu bebeğim mememi tutmuyor. Sütüm olmasa tutmaması normal diyeceğim ama sütümde var. Süt kesilmesin die sürekli sağıyorum. Mememi tutturmaya çalışınca ağlamaktan morarıyor. Denemediğim yöntem kalmadı göğüs ucuma hurma falan sürdüm tutar dediler ama ona rağmende tutmadı. Mamayı kaşıkla yedirdim birkaç gün o da bende çok zorlandık. Arada biberonla verdim bu sefer de biberona çok alıştı. En iyi çıkış yolu bebeğimin mememi emmesi.
Böyle bi durum yaşayıpta meme emmeyi alıştıranız varmı.
1 haftadır çok yoruldum bu durumdan 😔yardımınıza ihtiyacım var