Sevilugur 1 paket aldım bazen veriyorum. Verecek bişey bulamayınca. Bazen kahvaltısına 2 tane atıyorum. Abartmadan verilebilir bence. Bu foruma bakınca bu kadar şeyi kim satın alıyor diyor insan valla. Her şeyi kendiniz yapıyorsanız helal olsun. Ben bir niyetlendim sonra ben bunu yapamam dedim bıraktım. Peyniri de hazır tuzsuz lor alıyorum valla. Ay hangi birini yapıyım. Ben evde sıksam da babaannesine bırakınca löpür löpür yediriyorlar valla her şeyi. Haftada 1-2 kez normal yetişkin menüsünden (tuzlu salçalı yemeklerden) yiyor. Diğer zamanlarda ona özel menü yapıyorum.