Seymaay yurtdisinda yasiyorum, Turkiye’ye ziyarete geldigimizde kan degerlerine baktirdik ve bormal cikti, doktor da gerek yok dedi. Burada tekrar baktirmak istedigimde (Norvec) cok ciddi bir demir eksikligi olmadigi surece ki kendini belli edermis degil damla vermeyi kan degerlerine bile bakmayi uygun gormuyorlarmis. Arada kasik mamasi veriyorum cunku icerisinde gunde almasi gereken tum vitaminler mevcut ayni zamanda ek gidasinds demir icerikli yiyecekler tuketmesine dikkat ediyorum.