34senakaba muhtemelen doğumda su vs kaçıyordur. Benim oğluma doğumda yapmadılar 3. Gün getir dediler o hemen geçti. Kızım doğumdan sonra geçemedi 5. Gün getir dediler onda geçti. Birde testten önce en az 3 gün banyo vs yaptırılmaması gerek ve sürekli bi sağ bi sol tarafa yatır saat başı yönünü çevir dediler ona dikkat edin sizde geçer inşallah .