Kerem sizi anladığınızı düşünüyorsanız öğretebilirsiniz. Benim oğlum her dediğimi anlıyordu birde saklanarak kaka yapma , işediğini belli etme sabahları artık bezi kuru uyanıyodu tamam hazır dedim. İlk bir 2 hafta tuvaletle ilgili konuşmalar yapın. Bak çişimizi kakamızı buraya yapıyoruz. Ay benim çişim geldi gidelim yapalım ay benim kakam geldi gidelim yapalım. Ve sevdiği bir oyuncağıda buna dahil edin. Bu kavram çocukta oturunca 2. Adım bezlerimiz bitiyor artık. Bakkalardada satılmıyor. Artık alamayacağız. Son 20 bezimiz her bezi takarken son X bezimiz ve birgün bezimiz tamamen bittiğinde bizim gibi sende tuvalaete yapıcaksın aynı şu oyuncağın gibi. Ve ogün geldi çattı. Son bezi takdınız ve artık bez yok bitti dediniz. Birdaha asla bezi göstermek yok. Altın kural gece belki uyuduktan sonra takabilirsiniz. İlkgün çişin geldimi geldiğinde bana haber ver konuşmuyo nasıl haber vercek venelde şeylerini tutuyolar😀 tuvalete oturma çişş deme belki biraz fiskiyeyi açıp çiş sesi çıkarma. Zaten bir kere pipiden çiş geldiğini gördüğünde hoşuna gidecek işemeye başlıcaktır. Ben kakada çok zorlandım. Benim oğlum zor bir çocuktur ve bir alışkanlığı bırakmazı 21 gün sürer fix. Bir hafta kabuz oldu kaka yapmadı şuruplar felan ben pes ettim bezi çıkardım ama nafile artık bezede yapyorsu. Önce baştan beze yapması gerektiğini anlattım ve beze yaptı sonra altını hep ec de değiştirdim bezden kakayı wc ye döktüm bak onunda yeri aynı çiş gibi burası dedim ve sifonu çektirip bay abay dedirttim. Öyle öyel birgün artık kakamızıda buraya yapmalıyız hadi ıkınalım dedim yaptı ogğn anında bezi 2. Kez yok ettim. Gerisi geldi sonra. Geceleride hasta bezi serdim işedi tabi ilk zamanlar sonra her mızırdandığonda anladımki çişi var götürdüm ve hep gaptı gece uykusunda tuvalaete. Öyle öyle kurtuldum çok şükür. Uzun bir süreç oluyor ama bence maximum 30 gün zorlar oda zorlarsa bazı çocuklar daha kosa sürede alışıyor.