Sunasaf2010 gaz olabilir mi? Çünkü bende 2. Gün bi ağrı oldu ki sorma. Nefes alamıyordum. Göğüs kafesime kadar uzanıyordu ağrı. Sıcak su torbası hafifletiyordu ama geçmiyordu, en son hemşire bi iğne yaptıda öyle kendime geldim, narkotikli bilmem neli bişe dedi. Doktor demeden vurulmuyormuş. Biraz ağır bi ilaçmış