İyi geceler kızlar İzmir’de devlet Hastanesi’nde göz bölümünde bildiğiniz iyi ve tecrubeli bir doktor ve hastane varmı 4 yasinda oğlum gozlerinde şaşılık ve astigmat var ameliyat olması gerektiğini söylediler özel bir hastanede ben birde bı araştırma hastanesine götürmek istiyorum bildiginiz yada gidip memnun kaldığınız bir devlet hastanesi ve doktor varmı acaba ?