Merhaba hanımlar Benim kıZım 21 aylık carsamba günü bronsit baslangici oldugunu ögrendim doktorumuz genetik olabilcegini soyledi ve 10 günlük Hava destegine basladık ve sabah oglen aksam ve gece olmak üzere günde 4 defa Sonra tekrar gel dedi kontrl amaclı Bu durumu yasayan ve atlatan varmı süreciniz nasıl ilerledi yardımcı olurmusanız cok sevinirim 🙏🏻