Kızlar bugün kızım 1 aylık oldu kontrolümüz vardı doktor kilo alımı iyi dedi artık geceleri emzirmek için uyandırma kendi uyansın dedi gündüz de ne zaman isterse o zaman emzir dedi. Benim şöyle bi korkum var biz sarılıktan 1 gece hastane de yattık şu anda değeri 7 ye düşmüş doktorun dediği gibi yaparsam sarılık yükselir diye korkuyorum. Sizlerin doktorları böyle söyledi mi 1.ay kontrolünde