_prensesannesiyim Hasan353535 göğüsüne zeytinyağı sür her akşam her sabah bez kapat sortinada aynı şekil bide aspiratörle burnunu temizleyin
lyl0742 Hasan353535 bol su içmesi yardımcı olur diye biliyorum ama tecrübeli anneler daha farklı öneriler yazacaktır mutlaka ıhlamur kaynatabilirsin çok geçmiş olsun
Zeynepinannesi28 Hasan353535 balgam masajı yapabilirsin işe yarıyor bayağı burnunu da çekmen lazım gecmiş olsun
ShineThunder Hasan353535 isvicredeki doktor arkadasimiz sunu onermisti: bir lahana yapragini iki tulbentinnarasina koyu suyunu cikara cikaranoklava yardimiyla ezin, sonra ezilen yaptagi gece uyurken bebeginizin gogsune surun. Inanilmaz etkili, tavsiye ediyorum🤗
Hasan353535 _prensesannesiyim çok teşekkür ederim krem gibi süreyim bezi üstüne kapatayım demi yağlı kalınca üşümez demi ilk bebeğim biraz tecrübesizim kusura bakmayın
lyl0742 Glsn7581 su içemez mi? Ben bebişime veriyorum belki verir diye düşündüm 🤷♀️ biz 3 ay 10 günlüğüz
_prensesannesiyim Hasan353535 Evet masaj yapar gibi yap günde 3 4 defa sırtına ve göğsüne hakiki zeytinyağı olsun birde babybalm sür ayak altına nane kokulu bir ilaç daha vardı bn hep elbisesine damlatıyordum kokusunu çekince burnu açılıyor yoksa serum fizyolojik su ile çok ağlıyordu ama arada mecbur yapıyordum
Deletedmom_32 Hasan353535 aynısı bende oldu serum fizyolojik su ile burnunu temizledim kusmasını sağladım attı balgamını rahatladı bebeğim