Kızlar bebeğim 1 aydır asla biberon tutmuyor belki kaç tane biberon aldık ama yok asla tutmuyor ben oma neler yapabilirim kaşıkla yenecek ? Nasıl önerileriniz var . Pirinç unu yapıyorum hafif ılıyınca bi kaşık kendi mamasından koyuyorum ama en fazla 10 kaşık yiyor bidaha 2 saat yemiyor . Çişli bez sayısı yok denecek kadar az günde 3 kez değiştiriyorum oda baya boş bezleri ve kilo almamış vermiş bu ay cok üzgünüm psikolojim bozuk neler yapmalıyım