Hayirli aksamlar hanimlar iki haftalik bebeğim iki uc gundur kendini sıkıp ıkınıyor sonrada agliyor sanki cani yaniyormus gibi kabız diye dusundum ama afedersiniz kakasinida yapiyor ama azar azar neden boyle oluyor bilen varmi biliyorsaniz caresi ne ne yapsamda rahatlasa aglamasina dayanamiyorum artik bilgisi olan lutfen yardimci olsun