Oğlum 10,5 aylık ve ek gıda ilk başlarda güzel yiyordu ama son zamanlarda iyice bıraktı ağzında biriktiriyor yutmuyor zar zor çiğniyor sonra kusuyor ne gibi yol izlemem lazım Dr anca hızlı yerse faydalı olur kilo alır dedi yavaş yerse çabuk doyar ve hemen kalkar masadan dedi hızlı yedirmeye çalış dedi ama benim bebeğim hiç yememeye başladı artık mama ile beslendi şuana kadar ne gibi yol izlemem lazım siz neler yapıyorsunuz bu beslenme konusunda