Zeynepreyyan Merhaba kızçeler kızım 5aylık uyku eğitimi vereceğim ama nerden nasıl başlamam gerekiyor rutin nasıl oluşturulur gece gündüz rutini farklılık gösterir mi bilemiyorum bilen varsa bana yardımcı olabilr mi hem belki başlamak isteyenlere de fikir olur
meltemineLduru Zeynepreyyan uyku egitimi nasl oluyor kzlar🤔 yani ben gündüz 2 saat uyutyorum dahada uyutmyorum aksam 11 de gece uykusuna geciryorum böyle bseymi🤔
Socialmom Zeynepreyyan şimdi söyle oluyor rutin oluşturacaksın öncelikle yani her uyku öncesi aynı şeyler ama sabah akşam arasında fark olucak mesela ben şöyle yaptım her uyku öncesi gündüzleri kitap kitap okuma biraz oynaşma kapı kapatırız gece lambasını yalarız yatağa yararı gece de kitap okuma alt değişimi pijama giyme kapı kapatıp ışığı söndürürüz hop yatağa
Socialmom Zeynepreyyan benim kızım aşfınayşıl ben önce bu rutini oluşturdum bunları yapınca uyıyacağını biliyor ama üç beş günde değil bir ay aynı şeyleri yapacaksın sonra kendin bir yöntem belirle ben yatır kaldır denedim ama çok ağladı dayanamadım şimdi beşiğine alıştırdım sallanmayı azaltarak uyutmaya çalışıyorum ağlamasına katlanammm onu ağlatmak için doğurmadım deyip geri caydım en azından sallamanın şiddeti azaltarak daha kolay bırakılır
Socialmom Zeynepreyyan yatır kaldır a başladığım gün üçüncü uykuda çabuk geçti ama geçen uyanınca çok ağladı sende sallıyorsan sallanma şiddetini düşürerek yap istersen
Socialmom Zeynepreyyan sabah sekiz de kalkarız en geç sekiz buçuk kahvaltı yapar bol bol emzirilen ama uykuya yalın emzirmiyorum uyku ile bağlantı kurmasın diye öğleden önce 11 11.30 da üye bir buçuk iki saat sonra kalkınca çorba vs yer bol bol emer oynar öğleden sonra 3 de yatar 1 saat kalır meyve yer emer oynar 6 da yarım saat daha yatar sonra dokuzda gece uykusuna geçer
Zeynepreyyan Socialmom evet canım sallıyorum tmm dediğin gibi yapayım peki uyku saatlerini NSıl ayarlıcam
Socialmom Zeynepreyyan senin düzen oturtman daha kolay olur küçük çünkü annesi ben beşiğine koyuyorum yavaş yavaş sallıyorum mızırdıyor sonra alışıyor vi kaç gün bu tempoda devam ederim sonra azaltırım
Socialmom Zeynepreyyan benim kızım o kadar çok tepki vermedi yani 10 dk ağladı ama tabi 10 dk boyunca yırtınarak değil çoğu zaman mızırdanarak