Kızlar lütfen yardım edin bi tanıdık için soruyorum beta değeri 512 ye kadar yükselfi sağlıklı bi şekilde 4 gün sonra kan verdim 728 olmuş şüphelendim aynı gün Farklı hastanede bi daha kan verdim 590a düşmüş bilgisi olan varmı lütfen yardım edin 5 hafta olacak adeti gecikeli hiç bi kanama ve ağrı sızı yok hiç bi şekilde yardımcı olur musunuz