Nyles2019 daha yeni başlamış kreşe gitmek onun için rutine dönünce konuşması davranışı oturur yeni başladığı için öğretmenlerde sınır koymuyordur daha rahat davraniyordur yani rahat davranmak derken oturması gerekirken sıkılıp sogumamasi için oturtmaya çalışmamak gibi bide çocuk şu an okul olarakta görmüyor olabilir gittikçe anlayacaktır kızım ilk başladığı zaman park diyordu sonra okul demeye başladı belki hiçbiri değildir sadece anne demek kolayına geliyordur bence buna uzulmeyin ben kızım anne dediği zaman sevindim bile sonuçta çocuğumuzu emanet ediyoruz düşünsenize aklınızda soru işaretleri olduğunu sevgi görmese anne demez hem bu sayede yarın öbür gün anne derken bi anda öğretmene soğursa Allah korusun bir şey olsa bu sayede farkedebilirsiniz de