Zeyno5858 Fourleafclover21 ben de basta taraftar degildim.ama bebegim ne zaman otursa kakasi yesil oldu.ve her yaptigimda rahatladi.internetten arastir boyle birsey var .doktorlara gelince her doktorun fikri farkli