Merhabalar hanımlar ben doğum öncesi çok sancılı ve şiddetli kanamalarla adet olıyordum ilk 3 gün 2 saatte bir ped degıstırırdım doğumdan sonra 6 ay olmadım 6.ayda oldum bu üçüncü oluşum ve her seferinde ağrıdan ziyade kanama miktarım cok cok fazla en kalıteli ped de olsa batıyor üstüm basım misal yeni degıstırdıgım pedle kahvaltıya oturup kalktığımda sandalye batmış oluyor ve 5.günüm doktora frlaj da gitmedim henüz ben gibi olanlarınız var mı ve hastalık habercisi olabilir mi ?