Merhabalar 3 aylık bir bebeğim var herkes bir çay kaşığı su vermemi söylüyor bildiğim kadarıyla anne sütünün yüzde 90 i su ve bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor yani su ihtiyacını benden karşılıyor diye düşündüğüm için su henüz vermedim sizler ne zaman verdiniz veren var mı doğru mu yapıyorum acaba doktoruna sormayı unuttum maalesef