Sevvalacat Arkadaşlar merhaba. Kızım dün gece hiç uyumadı sürekli ağladı. Alt kısımda kabarıklık var ve bembeyaz acaba diş mi ? İshali ateşi falan yok aksine kabızlığı var anlayamadım..
Yesimgulcakir Sevvalacat bizimde öyleydı minik bezecik gibiydi ama arkasndan diş geldi bizimde daha yeni bu arada bizde 10 aylık olucaz 5 güne 😂
Yesimgulcakir Sevvalacat bizimde öyleydı minik bezecik gibiydi ama arkasndan diş geldi bizimde daha yeni bu arada bizde 10 aylık olucaz 5 güne 😂
Mirakus Sevvalacat cok degil bikac güne gelmisti ama damakta belirgindi dis olduğu 9 ay 15 günlüğüz 5. Disi bekliyor benimkide cok huysuz günlerimiz çok yorucu geciyor 😴😴