Kizim 26 aylik bir ay once krese başladı, basladigimiz gunden beri hasta, iyulesiyor gidiyor tekrar hasta.krese baslayan tum cocuklarin boyle bir surec yaşadığını biliyorum ancak yuregim sizliyor.bu ne kadar devam edecek.brun tikanikliginin öksürüğün yok mu ilacsiz bir caresi.hep antibiyotik mi kullanacak?:(