Bebeğm 4 ay 24 günlük. Uykuya geçiş esnasında çok bağırıyo. Aslında uykusu var bütün uyku sinyallerini veriyo ama bir türlü rahat uykuya geçemiyo. Ağlayarak ya da bağırarak uyuyo. Sallıyorum sallıyorum yok. Hep çok sıkıntılı. Bazen babasına devrediyorum o sallasın diye onda hiç uyumuyo. Niye böyle yapıyo yaaa. Uykusundan uyanıyo diyelim yarım saat sonra burnunu kaşıyo gözlerini ovuşturuyo husursuzlanıyo yatağa götürüyrum yok. Bağırıyo yine ağlıyo. Kafayı sıyırmama az kaldı nolur bana bişey söyleyin niye böyle oluyo.