Duru0601 seydaaaa 26 şubatta sezeryan doğum yaptım ben hemen ayaklandım çok iyiyim 🧿ama anne sütü alamıyoruz meme ucu yok . Sağıp biberonla veriyorum doymazsa ardından mama 😞 sizin nasıl gidiyor