Sbhtduha Göğüste nohut büyüklüğünde sertlik var Cok ağrı yapıyor , sebebi nedir , nasıl geçer, yaşayan varmı?
Nurmom Sbhtduha üç haftadır aynı sorundan muzdariptim. Son dört gündür emzirirken aşırı sızı yapmaya başlamıştı. Öncesinde ceviz büyüklüğünde sertlik ve elle dokununca acı veriyordu. Ağrı da yapınca korkup dün genel cerrahi uzmanina muayene oldum. Ultrasonda bakıldı. Emzirmeye bağlı ödem ve enfeksiyon oluşmuş. İki kutu ilaç verdi. İlaç kullanmaya başladım
Nessmom Sbhtduha mastit olmuşsun büyük ihtimal benimde doğumdan 1 ay sonra oldu çok sütüm vardı bebeğim tam emmiyordu birde sağıyordum ona rağmen süt sıtması yani mastit oldum sıcak su masajı yaptım ama geçmedi en son ateşim 39.5 oldu hastalandım öyle gidip serum takıldı antibiyotik verildi geçti 2 güne hiç bekleme git daha kötü olursun
Elanur Hastaneye giderseniz ultrasonla bakılıyor bende 9 tane vardı öyle ağrı yapmıyordu kendim 4 tanesini farketmiştim büyüklü küçüklü 9 taneymis meğer. Benimkiler zararsız. İhmal etmeyin sizde.