Pol34 Rabiamhmt 10. Aya yeni girdik 8. Ayda mama, mem, miyav, hav, gak( kuşlara diyordu), baba, dede falan diyordu
Pol34 Rabiamhmt her çocuk farklı benimki de emeklemiyor sürünüyor, 5,5 aylık çocuğum emekliyor diyenleri görünce acaba diyorum niye emeklemiyor 😅
esraeerdogann Rabiamhmt sürekli söylemiyor ama tek unutmadıgı kelime her ezan okundugunda Allah diyor birtek onu sürekli söylüyor diğer kelimeleri devamlı söylemiyor söyler daha merak etmeyin☺️
Rabiamhmt esraeerdogann ınsallah ya korkuyorum nedense aklıma takıldı emekleme falanda yok daha dönüyor ama gıtmıyor
Uraz2021 Rabiamhmt benimki de 9 ay 13 günlük demez . Gel der baba der anni sanki diyor da demiyor da iki kez duydum😑 bence erken ya bilinçli demiyorlar çoğu şeyi . Diş çıkarması mesela gelişim dönemini geriletir . Yürürse konuşma geriler . Konuşursa diğer basamaklar geriler …
esraeerdogann Rabiamhmt 10 aylık benim bebeğim yürüyor ama her bebek aynı değildir tabiki herşeyin zamanı var her bebeğin gelişimi farkldır☺️
Aselveannesii @Rabiamhmt baba dede anneanne mama gel gel. Emekleme yok ama 1 haftadır tutunup kalkmaya başladı kendisi